“Girişimciler İçin; Markalaşma Yol Haritası” Konulu Panelimizi Gerçekleştirdik!

TİCARET KULUÇKA söyleşileri kapsamında düzenlediğimiz “Girişimciler için; Markalaşma Yol Haritası” konulu panelimizi, Tüm Girişimci ve İş Mentörleri Derneği (TUGİM) Başkanı Nuri Murat Avcı’nın moderatörlüğünde konunun uzmanları olan yıllarca sektörde başarılı markaları yönetmiş ve kendileri de birer girişimci olan Kurumsal İletişimciler Derneği Başkanı ve Bilim Virüsü kurucusu Şule Yücebıyık ve Alwiser Kurucusu Erkan Yıldırım ile gerçekleştirdik.

Panelimizde İstanbul Ticaret üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Abdül Halim Zaim açılış konuşmalarını gerçekleştirdi. Prof. Dr. Zaim, yurtdışı teknopark, girişimcilik ekosisteminin Türkiye’de anlatılması böylece ülkemizdeki insan gücünün kazanılmasının ve girişimlerin ekonomiye katma değerli ürün olarak döndürülmesinin gerektiğini vurguladı. Ar-Ge merkezleri ile teknoparkların daha verimli hale getirmek üzere üniversite ve kurumlara sorumluluklar düştüğünü ifade etti. Ardından panel konuşmalarına geçildi. Panelistlerimiz bir girişimci olma yolunda yaşadıkları tecrübelerini konuklarla paylaştılar. Bununla beraber markalaşma, markalaşma süreçleri, marka özellikleri, stratejik marka konumlandırma ve marka iletişimi ile ilgili bilgiler verdiler.

Şule Yücebıyık, uzun yıllar kurumsal hayatta edindiği tecrübesini kendisinin de hayatta yaşadığı bir sorundan ve bu sorunu çözmek isteğinin tetiklenmesi sonucu sosyal bir girişim olan Bilim Virüsü adlı girişimini nasıl hayata geçirdiğini anlattı. Yücebıyık, girişiminin ismini oluşturma sürecinden markasını yaratmaya, hitap ettikleri kitleye yönelik logo tasarımı ve motto çalışmasını nasıl gerçekleştirdiklerini girişimci adayları ile paylaştı. Yücebıyık, konuşmasında marka yaratırken iletişimin önemli olduğunu ve girişimcilerin markalaşma sürecinde bir iletişimci ile markalaşma süreçlerini yürütmeleri gerektiğinin önemini vurguladı.

Erkan Yıldırım, girişimcilerin markalarını yaratırken sorunlar yaşayabileceklerini ancak girişimcilerin hata yapmaktan korkmamalarını ve hata yapsalar dahi tekrar tekrar denemeleri gerektiğini vurguladı. Hataların nedenlerini iyi analiz etmeleri gerektiğine dair girişimcilere tavsiyelerde bulundu. Yıldırım, dünyada başarılı firmalarında iş süreçlerinde hata yaptıklarını ve marka isimlerini zedelememek adına firmaların süreci nasıl yönettiklerine dair örnekler sundu.

Bu panel vesilesiyle, girişimcilerin tecrübelerinin yetersiz olması, maddi olanaksızlıklar gibi bir çok neden sebebi ile marka mimarilerini oluşturma süreçlerinde zorluk yaşadıkları gündeme getirildi. Girişimcilere marka mimarisi oluşturma yolunda destek olmak için İstanbul Ticaret Üniversitesi, TÜGİM ve Şule Yücebıyık ile beraber bir çalışma başlatılması yönünde önemli bir karar alındı.

TR10/18/GMP/0023 Kodlu ‘TİCARET KULUÇKA’DA TEKNOLOJİK GİRİŞİMCİLİĞİN GELİŞTİRİLMESİ’’ Projesi İstanbul Kalkınma Ajansı’nın 2018 Yılı Girişimcilik Mali Destek Programı Kapsamında Desteklenmektedir. Bu yayının içeriği İstanbul Kalkınma Ajansı ve Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı’nın görüşlerini yansıtmamakta olup, içerik ile ilgili tek sorumluluk İstanbul Ticaret Üniversitesi Teknoloji Transfer Ofisi’ne aittir.

2019-12-24T15:14:01+00:00 24 Aralık 2019|Haberler|
full hd porno videoları 1080p brazzers porno, ücretsiz pornolar izleyin.